خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مقاله / فنون مذاکره /شاغلین و دست اندر کاران روابط عمومی و،تبلیغات و بازاریابی
مقاله / فنون مذاکره /شاغلین و دست اندر کاران روابط عمومی و،تبلیغات و بازاریابی
قیمت : 3,900 تومان
نظر سنجی - پاسخ ها نمایش عمومی ندارد
جنسیت و میزان تحصیلات شما کدام گزینه است؟




ثبت نظر
نظر سنجی - پاسخ ها نمایش عمومی ندارد
چند سال دارید؟ علامت بزن یا لمس کن






ثبت نظر
نظر سنجی - پاسخ ها نمایش عمومی ندارد
ارزیابی شما از کیفیت نوشتاری مطالب کدام است؟





ثبت نظر

کتاب / راهنمای عملی وبلاگ نویسی / تکنیک ها،نحوه اداره،ومدیریت

کتاب / راهنمای عملی وبلاگ نویسی / تکنیک ها،نحوه اداره،ومدیریت

دوستان عزیز وگرامی:

وبلاگ نویسی یک کتاب کاربردی وآموزش دهنده تعلیمات پایه ای وبلاگ نویسی است.اگر مثل اکثریت کاربران وبلاگ ها از بی هدفی و حیرانی در فضای مجازی رنج میبری این کتاب خوب و معتبر به شما توصیه میشود.کتاب با توجه به انسجام و جامعیت خوبی که دارد میتواند.کاربران غیر حرفه ای را به صورت اصولی با الفبا،کار کرد هاو کاربری عملی وبلاگ ها و سایت ها آشنا سازد

اگر میل دارید در بازار رقابتی این روزها واقعاً با رقبا شانه به شانه بزنید ویا حد اقل گلیمتان را از آب بیرون بکشید حتماًسود زیادی از خواندن کتاب "وبلاگ نویسی" خواهید برد

همانطور که هر وسیله جدیدی را که به وسایل خانه مان اضافه می کنیم شیوه نامه ای برای استفاده ، و بروشوری را به عنوان ضمیمه همراه دارد تا راه اندازی صحیح ،اصولی و در کمترین زمان انجام شود ودر ضمن از خسارت احتمالی ناشی از عدم آگاهی،تخصص و ناتوانی ما در راه اندازی اصولی وسیله مورد نظر جلوگیری شود .از سوی دیگر ما برای کسب دانش کافی ازکارایی وکاربرد های وسیله مورد نظرمان جهت بهره برداری بهینه نیازمند اطلاعات ،تجریه، توصیه فروشنده، اشاره مشتری دیگر و در وسایل کمی پیچیده تر بروشور وکاتالوگ و یا cd ,و یا هر نوع وسیله اطلاع رسان دیگر هستیم.



این کتاب شیوه نامه ای است برای وبلاگ نویسی .دانش هر کداممان از دنیای رایانه واینترنت و مجازی متفات است.اما حتی تاپ ترین های این رشته هم نیازمند به روز شدن های روزانه ،تبادل تجربیات ویاد گیری روز مره اند. این به خاطر دنیایی است از دانش،اطلاعات و "محتوا"، محتوایی که بی وقفه داخل این کهکشان تو در تو رها میشود.

برای ورود به این دنیا وبه عنوان پیش نیاز، اول باید بدانیم وسیله ای که در اختیار داریم چه کارکردی دارد این میتواند شامل تمام سخت افزارها مانند کامپیوتر ومتعلقات آن باشد و نرم افزاری مثل قدرت راهبری و میل و علاقه ما برای یادگیری و تعیین هدف وحتی بلند پروازی و نشان کردن هدف های سخت رس!.همه این ها طبیعی اند.اما باید از جایی شروع کرد.خود من زمانی که کامپیوتر در اختیارم قرارگرفت. هیچ تجربه عملی خاصی در استفاده از آن را نداشتم.دوران تحصیلم هم تمام شده بود.محیط یا کسانی که هم بلد باشند ،هم وقت و حوصله یاد دادن هم نداشتم. لذا خودم در مواقعی که فرصت و حوصله بود. سعی کردم یاد بگیرم.اما دوستان میدونید که احتمال وقوع خرابکاری خیلی بالاست.ندونستن زبان انگلیسی هم مزید بر علت میشه گاهی کافیه فقط یک دکمه اشتباه بزنی .چند روز دمار از روزگارت در میاد!.تا جایی که بعضی وقت ها مجبوری دست به دامن تکنسین های عزیز خدمات کامپیوتر هم بشی.و...

هر قدر زمان پیش میره نیاز به یاد گیری اصولی و تمرکز روی موضوعات خاص وتخصصی وآشنایی هر چه بیشتر با دنیایی اینترنت بیش از پیش احساس میشه.کسب وکارهای اینترنتی در همه ابعادش رشد شتابانی داره.همه ما تجربه کردیم که وقتی وارد "نت"(اینترنت)میشیم چقدر امکان داره تبلیغات و متن ،صدا و تصویرنامربوط یا ناخواسته ببینیم .آدم مات ومتحیر میشه از دستوراتی که صادر میشه. شعار هایی مثل "کلیک کن تا ببینی"! ،"پولدار شدن با یک کلیک" ،"اگه میخوای سال بعد بری مکه با ما باش"! این همه تبلیغات اغوا کننده بخاطر رقابت صورت میگره وبرای شیرین شدن پیش سرویس دهنده های دنیای مجازی که در راس اون ها شرکت های بزرگ بین المللی اند.

ما کجای این معادله قرار میگیریم؟

خب راستش این جریان جاری ورایج تو فضای آنلاین هست و از قضا هیچ کس توانی برای ایستادگی در برابرغول های انحصار طلبی مثل "گوگل" رو نداره.ما چاره ای نداریم. یا باید کنارش بگذاریم. با با اون کنار بیایم.شاید حالا دیگه راه اول نه امکان پذیر باشه و نه منطقی .در حال حاضر بودن وفعالیت در "وب"(web)،تا حد زیادی با دیدگاههای سود نگرانه ،تجاری و خیلی وقت ها به دور از موازین اخلاقی حداقلی توصیه شده، منافات داره. حالا با توجه به وضع حاکم ما ناگزیریم دبد باز تری داشته باشیم. ما هم به نوبه خود کسب وکاری داریم. حرفهای داریم حرفی برای گفتن و گوشی برای شنیدن. دوست داریم در جریان امورباشیم .ببینیم به اصطلاح ،دنیا دست کیه؟ یا برای کسب و کارمون تبلیغ کنیم.با دیگران رایزنی کنیم و هزارو یک دلیل دیگه .اینها همه میتونه توجیه ودلیل منطقی باشه برای یادگیری اصولی و دقیق واستفاده از تجریه و آزموده های کسانی که البته از فبلترهایی هم رد شدن. میتونیم با آرامش و اطمینان بیشتری یک کتاب جامع و بسیار مفید. درباره وبلاگ و وبلاگ نویسی بخونیم و نکات زیادی یاد بگیریم.تا بتونیم سر وشکلی به دانش وبلاگی و خواسته ها وهدفمون بدیم و از این رهگذر بتونیم با چشم بازتر،سریعتر،دقیقتر،هدفمند تر توی این مسیر ناگزیر پیش بریم.

(((نوین محتوا)))-سیامک اسلامی

پیروز باشید


نام کتاب:

راهنمای عملی وبلاگ نویسی در سرویس دهنده های فارسی

مولف:حمید ضیایی پرور

انتشارات شهرداری تهران

تعداد صفحات:216 صفحه

فرمت:pdf


سرفصل ها :

فصل اول: مبانی ومفاهیم تارخچه و آمار وبلاگها در جهان،پراکندگی،ویژگی های وبلاگ،انواع وبلاگ و بلاگ سرویس ها،تفاوت وبلاگ با وب سایت،وبلاگ قوی ترین رسانه آنلاین درایران

فصل دوم: راه اندازی وبلاگ ،راهنمای ثبت نام در "بلاگفا"،راهنمای طراحی قالب و کدهای "بلاگفا"،راهنمای درج و پخش موسیقی در وبلاگ،مشاهده آمار بازدید کنندگان وبلاگ،نحوه ورود کاربران و نویسندگان به وبلاگهای عمومی،اتصال دامنه به وبلاگ،تبدیل وبلاگ به وب سایت،پاسخ به سوالات رایج کاربران بلاگفا،آموزش گام به گام وبلاگ نویسی در "پرشین بلاگ"،انتخاب قالب جدید،ویرایش کد قالب،سفارشی کردن قالب وبلاگ،مدیریت نویسندگان وبلاگ،راهنمای استفاده ار امکان انتشار مطالب روی دامنه جداگانه در "پرشین بلاگ"،اضافه کردن دکمه لایک زیر پست ها،طریقه زیبا سازی دکمه های صفحه قبل و بعد،راهنمای "تک پرشین" برای طراحی قالب،آموزش وبلاگ نویسی توسط نرم افزار"word2007"،بازیابی نام کاربری ویا کلمه عبور،ایجاد پست ثابت در بالای وبلاگ،راهنمای استفاده از امکان انتشار مطالب روی دامنه جداگانه،معرفی به موتور های جستجو،به روز رسانی وبلاگ با پیامک،آموزش ساخت و مدیریت وبلاگ در میهن بلاگ،انتخاب قالب وبلاگ.

فصل سوم:تولید محتوا برای وبلاگ: تکنیک های وبلاگ نویسی،55تکنیک برای نوشتن در وب.

فصل چهارم:قالب وبلاگ،نحوه قرار گرفتن موزیک در وبلاگ.

فصل پنجم:مدیریت وبلاگ : ایده های برای وبلاگ نویسی بهتر،آداب وبلاگ داشتن.

فصل ششم:9 کاربرد وبلاگ،"وبلاگ درمانی".

فصل هفتم:تکنیک ها و مهارت: ده اشتباه آزار دهنده در "وبلاگ های فارسی"،راههای "درآمدزایی" "وبلاگ" ها

چگونه یک رمز عبور مطمئن بسازیم؟.پنج دلیل حک وبلاگ های فارسی،امنیت وبلاگها،نکاتی در مورد امنیت "وبلاگ".

فصل هشتم:وبلاگهای رسمی وسازمانی: "وبلاگ های رسمی"،"استایل بوک" "وبلاگ رسمی"،"محتوای استایل بوک".نحوه تهیه "استایل بوک".،"استایل بوک" "وبلاگ رسمی "یک "سازمان نمونه"


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

weblogbook_1555163760_5726_3314_1505.zip3.66 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 10,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت